Dowiedz się więcej o procesie rekrutacji
Hej! Chcesz wiedzieć, jak standardowo przebiega u nas proces rekrutacji?
Zerknij poniżej!
Etap 1:
Aplikacja na wybrane stanowisko pracy.
Wysyłasz nam swoje CV za pomocą stron ogłoszeniowych, formularzy dołączonych do ogłoszeń lub poprzez przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja@ffmw.pl.
Etap 2:
Selekcja CV.
Z nadesłanych aplikacji wybieramy te, które aktualnie najbardziej odpowiadają naszym potrzebom.
Etap 3:
Rozmowa kwalifikacyjna.
W trakcie spotkań i zadań praktycznych sprawdzamy kwalifikacje, umiejętności oraz Twoje cechy osobowe. Konieczne jest też spotkanie z potencjalnym przełożonym.
Etap 4:
Sprawdzenie referencji.
To ostatni etap rekrutacji, którego celem jest uzyskanie informacji od Twoich byłych pracodawców. W trakcie rozmowy telefonicznej pozyskujemy cenne informacje, dotyczące m.in. Twojego funkcjonowania w organizacji oraz Twoich słabych i mocnych stron.
Etap 5:
Informacja zwrotna po spotkaniu.
Na podstawie zgromadzonych informacji podejmujemy decyzje. Wybrany kandydat otrzymuje od nas propozycję pracy, a pozostali Kandydaci, których dołączyliśmy do procesu, otrzymują od nas informację zwrotną.
Etap 6:
Zatrudnienie.
Mamy to! Po ustaleniu warunków zatrudnienia z wybranym Kandydatem planujemy wdrożenie, aby mógł skutecznie zaadoptować się w organizacji.