Dowiedz się więcej o procesie rekrutacji

Hej! Chcesz wiedzieć, jak standardowo przebiega u nas proces rekrutacji?

Zerknij poniżej!

 

 Etap 1:

Aplikacja na wybrane stanowisko pracy.

Wysyłasz nam swoje CV za pomocą stron ogłoszeniowych, formularzy dołączonych do ogłoszeń lub poprzez przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja@ffmw.pl.

 

 Etap 2:

Selekcja CV.

Z nadesłanych aplikacji wybieramy te, które aktualnie najbardziej odpowiadają naszym potrzebom.

 

 Etap 3:

Rozmowa kwalifikacyjna.

W trakcie spotkań i zadań praktycznych sprawdzamy kwalifikacje, umiejętności oraz Twoje cechy osobowe. Konieczne jest też spotkanie z potencjalnym przełożonym.

 

 Etap 4:

Sprawdzenie referencji.

To ostatni etap rekrutacji, którego celem jest uzyskanie informacji od Twoich byłych pracodawców. W trakcie rozmowy telefonicznej pozyskujemy cenne informacje, dotyczące m.in. Twojego funkcjonowania w organizacji oraz Twoich słabych i mocnych stron.

 

 Etap 5:

Informacja zwrotna po spotkaniu.

Na podstawie zgromadzonych informacji podejmujemy decyzje. Wybrany kandydat otrzymuje od nas propozycję pracy, a pozostali Kandydaci, których dołączyliśmy do procesu, otrzymują od nas informację zwrotną.

 

 Etap 6:

Zatrudnienie.

Mamy to! Po ustaleniu warunków zatrudnienia z wybranym Kandydatem planujemy wdrożenie, aby mógł skutecznie zaadoptować się w organizacji.